Krása a životný štýl, Zdravie a životospráva

Robte tieto cviky pravidelne 3-4 týždne a nebudete veriť vlastným očiam, aké budete mať krásne a štíhle nohy

Táto časť ženského tela vždy priťahuje pozornosť a obdiv mužského pohlavia. Ženské nohy závisia na ich stavbe – hrúbka, dĺžka, priamosť a kosti atď. Samozrejme, že tieto funkcie nemožno zmeniť. Je však možné usilovať sa zdokonaliť ich!

Prostredníctvom rôznych cvičení, môžete si vytvoriť svoj nohy štíhlejšie a harmonické. Vyberte si najmenej desať obľúbených cvikov a vykonávať ich pravidelne, potom po troch alebo štyroch týždňoch, budete príjemne prekvapení.

CVIKY

Stojte minútu na špičkách, a brada by sa mala zvýšiť, a späť – line.

Ľahnite si na bok a pravou rukou si podoprite hlavu, ľavou rukou sa podopierajte pred telom. Polohu nôh však teraz vymeňte. Ľavú nohu pokrčte v kolene a pravú, spodnú nohu vystrite. Vystretú nohu pomaly dvíhajte a spúšťajte naspäť. Nepokladajte ju však na zem, ale vždy zmeňte smer tesne pred podložkou. Opakujte cvik aj pre druhú nohu.

Ľahnite si chrbtom na podložku a dívajte sa smerom nahor. Ruky položte dlaňami smerom dolu pozdĺž tela a pritlačte. Napnite nohy a striedavo predkopávajte raz jednou raz druhou nohou. Zabráňte tomu, aby sa nohy pri cviku dotýkali podložky.

Ľahnite si chrbtom na podložku a oprite sa rukami pozdĺž tela ako pri predchádzajúcom cviku. Pokrčte obe nohy a začnite dvíhať panvu čo najďalej od podložky, ako sa vám len bude dať. Keď sú hrudník, brucho a stehná v jednej rovine, zmeňte smer a pomaly klesajte. Nedotknite sa podložky a opakujte.

Ľahnite si na bok a pravou rukou si podoprite hlavu, ľavou rukou sa podopierajte pred telom. Polohu nôh však teraz vymeňte. Ľavú nohu pokrčte v kolene a pravú, spodnú nohu vystrite. Vystretú nohu pomaly dvíhajte a spúšťajte naspäť. Nepokladajte ju však na zem, ale vždy zmeňte smer tesne pred podložkou. Opakujte cvik aj pre druhú nohu.

Ľahnite si na chrbát a ruky položte dlaňami nadol pozdĺž vášho tela. Zdvihnite nohy nahor do tvaru písmena V. Následne striedavými pohybmi strihajte nohami – raz pravou nohou pod ľavou  a potom opačne.

Ľahnite si na chrbát, nohy by mali byť ohnuté v kolenách a rozbaľte kolená von, a potom ich spojiť dohromady. Opakujte desaťkrát.

Ak ste sa práve začínajú robiť cvičenia, potom postupne zvyšovať intenzitu tréningu, nie preťaženie sami. Zamerajte svoju pozornosť na nohách a postupujte podľa odporúčaní.Po cvičení je veľmi dobré robiť self-masáž. Ľahko masírujte potrebnú plochu nohy od prstov k panve, potom trieť, pretiahnuť nohy a skončiť s ľahkými ťahmi.
To je tiež užitočné doplniť cvičebný tvrdnutia: pred spaním nohy osprchovať studenou vodou. Tento postup odstraňuje únavu, zlepšuje spánok.Nezabudnite, že štíhle nohy – to je nielen krása, ale aj zdravie . Zlý krvný obeh spôsobuje mnoho rôznych chorôb, ale väčšinu času človek strávi vo zvislej polohe, a najväčšiu časť zaťaženia celého tela klesne presne na nohe.

Zlý krvný obeh môže byť spôsobené tým tesným oblečením, nenosiť topánky s vysokými podpätkami, sedavý spôsob života. Prvé príznaky hroziacich problémov –  kŕče, opuchy, únavu v nohách.

Ako pomôcť nohám?

Po prvé , je nutné robiť prestávky pri dlhom pobyte v sede. Po druhé, ísť na dlhé prechádzky. A v lete často chodiť naboso po tráve alebo piesku. Po tretie,  Nasmerujte prúd studenej vody na členky a robiť krúživé pohyby. Po štvrté , používať krém k normalizácii krvného toku.

Ak vaše nohy puchnú, urobte nasledovné cvičenie: ľahnite si na chrbát, zdvihnite hlavu na vrchol, oprieť predlaktia na zem a pokrčte nohy v kolenách. Vytiahnite jednu nohu, čo najbližšie k hrudníku, brušné svaly musia byť napäté, a ramená, chrbát a krk uvoľnený. To by malo zostať v tejto polohe a dvadsať sekúnd, potom sa vrátiť k pôvodnému. Opakujte desaťkrát na každú nohu. Toto cvičenie zlepšuje odtok žilovej krvi.

Zmierniť napätie a unavené nohy, toto cvičenie : Sadnite si na stoličku s rukami zopätými pod spodnej časti stehna, zdvihnite nohy k hrudníku a potom narovnať nohu, snímanie napätia v spodnej časti stehna. Zostaňte v tejto polohe počas pätnástich sekúnd. Dvakrát zopakujte pre každú nohu. Cvičenie zlepšuje cirkuláciu lymfy v nohách.

ZDROJ:diets.ru

Tiez sa Vam moze pacit